dinsdag 16 april 2013

Review mascara Chanel

Zoals ik al zei in het "opgemaakt en weggegooid" artikel, ben ik momenteel de mascara van Chanel aan het testen. "Le Volume" is 1 van de nieuwste mascara's van Chanel en aan deze naam hangt ook een serieus prijskaartje vast. Deze mascara kost maar liefst €30,50 voor een full - size versie(6gr).
Nu, ik ben een budgetgirl. Ik geef niet graag veel geld uit aan zulke luxe producten terwijl ik goedkope dupe's heb die hetzelfde doen. Maar toen een luxe sample van deze mascara bij een magazine zat, kon ik het toch niet laten...

Bron

Wat schrijft Chanel zelf over de mascara:
'This high-precision mascara achieves instant volume and intensely lush colour in a single stroke. Its innovative formula expands, plumping lashes to their fullest. The exclusive new ‘Snowflakes’ brush combines long and short bristles to deliver an extreme, eye-opening effect.'

Kortom de mascara moet zorgen voor volume, een intense kleur en verlenging van de wimpers in 1 laag.

Dat het zorg voor kleur is vrij duidelijk. Het borsteltje bestaat uit een soort hard rubber waar kleine, zachtje "pinnetjes" opzitten. Tussen de pinnetjes zit veel mascara waardoor je wimpers onmiddellijk zwart zien. Na het aanbrengen van 1 laag is het inderdaad duidelijk dat de wimpers optisch verlengd worden en het voor meer volume zorgt. De mascara blijft een hele dag goed zitten en doorstaat ook miezerig weer. Ondanks dat deze niet waterproof is, blijft hij perfect zitten tot ik hem er 's avonds afhaal. Ideaal dus!

Ik ben over het algemeen vrij enthousiast over dit product, behalve over de prijs. Wil je een mascara die makkelijk aanbrengt en snel zorgt voor volume en verlenging van de wimpers? Ben je bereid om hier redelijk wat geld voor neer te leggen? Dan is Le Volume zeker iets voor jou! Ik daarintegen blijf het toch houden bij mijn goedkopere dupes. Tenzij ik ooit de lotto win natuurlijk...

Le volume is verkrijgbaar in zwart, blauw en donkerpaars en te koop bij de betere parfumerie zaak.

Tot morgen!! Xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten